تلخ_شیرین

خرید بک لینک

آخرین مطالب

امکانات وب

سلام بعد از یه مدت طولانی وسط اشفتگی های درونی و بیرونی!! یهو وبلاگم یادم اومد جایی که لازم نیست درونم رو پنهان کنم...توی این مدت خیلی درگیر بالا و پایین خلقی بودم...راستش خودم دوست ندارم واسه این حالت اسم بذارم...ولی دکتر می گه افسردگیه!!!اختلالی که بعد از عمیق شدن غم بوجود میاد...یه روز چشممو باز تلخ_شیرین...

ما را در سایت تلخ_شیرین دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 8 تاريخ: سه شنبه 17 مرداد 1396 ساعت: 2:47

صفحه بندی